Să ne relaxăm!

Răsărit pe malul Mureșului!

Răsărit pe malul Mureșului!

Bună seara, prieteni! Încă de când eram foarte mic, părinții mei mă duceau cu ei când mergeau la iarbă verde și astfel cred că m-am îndrăgostit de natură. Prin anul 1997-1998 tata a început să pescuiască și am început să mergem tot mai des pe malul apei. Încet, dar sigur s-a îndrăgostit de acest sport încât acum când prinde câteva zile libere de la servici și e vreme bună, fuge la pescuit!

Eu am mai crescut și nu prea mi-a mai plăcut să merg cu ei, deoarece preferam să stau acasă, să ies cu prietenii, cum face tot tineretul din ziua de azi. În schimb, anul acesta am zis că vreau să mă relaxez și chiar îmi era dor să pescuiesc și eu, așa că am fost până acum de două ori cu ei și chiar mi-a plăcut mult. Cred că încep să îi fur „meseria” tatălui meu, căci încep să îi cer tot mai multe bețe de pescuit!

E un sentiment aparte când se agață peștele și nu știi ce e acolo în apa, când vezi că opune rezistență și ești nevoit să lași fir ca să îl obosești, e chiar o luptă între pescar și pește, iar de cele mai multe ori, cel mai inteligent câștigă!

Acestea fiind spuse, ne auzim marți, cred. Am plecat la pescuit!

2 gânduri despre &8222;Să ne relaxăm!&8221;

Comenteaza si tu! ;)

